OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

 

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na  pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to u ovim poslovnim prostorijama te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.

Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

Vrelo d.o.o., Palit 68, 51280 Rab

ili

na  e-mail adresu: vrelo@vrelo.hr

odnosno, na telefax broj: 051/725-073

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

                                                                         

 

Sve upite vezane za račun vodnih usluga te promjene podataka korisnika vodnih usluge kao i sve ostale dodatne informacije možete dobiti na telefon:

051 724 031 - int. 123

051 725 050 - int. 123

051 724 458 - int. 123

ili putem e-mail adrese: vrelorab@vrelo.hr