OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

 

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo potrošače da pisani prigovor mogu dostaviti Vrelu d.o.o.:

 

  • putem pošte na adresu:  Vrelo d.o.o., Palit 68, 51280 Rab
  • na  adresu elektroničke pošte: vrelorab@vrelo.hr
  • osobno predati na šalteru Vrela d.o.o. na adresi Palit 68, Rab

 

Pisani prigovor na račun može se podnijeti u roku od 15 dana od dana izdavanja računa.

Odgovor na pisani prigovor potrošača dostavit ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

 

Napomena: Ukoliko imate prigovor ili reklamirate račun, prigovor, odnosno reklamacija ne odgađa plaćanje nespornog iznosa računa do datuma njegova dospijeća (navedeno na računu).

 

U slučaju da niste zadovoljni našim očitovanjem na upućeni nam prigovor ili vam po isteku zakonskog roka za dostavu odgovora nije dostavljen odgovor na pisani prigovor, možete podnijeti pisanu reklamaciju Povjerenstvu za zaštitu potrošača, kao drugostupanjskom tijelu, na jedan od ponuđenih načina:

 

  • putem pošte na adresu:  Vrelo d.o.o.,  Povjerenstvo za reklamacije potrošača, Palit 68, 51280 Rab
  • na adresu elektroničke pošte: vrelorab@vrelo.hr
  • predati na šalteru Vrela d.o.o. na adresi Palit 68, Rab

 

Povjerenstvo je dužno odgovoriti pisanim putem na reklamaciju najkasnije u roku od 30 dana od dana zaprimanja iste.